blank

کرم ضد آفتاب برای انواع پوست

در انتخاب کرم ضد آفتاب برای انواع پوست به فاکتورهای مهمی نظیر نوع پوست یا Sun Protection Factor همان spf درج شده روی محصول کرم ضد آفتاب دقت کنید.

ادیب اکسیر، تولید کننده محصولاتی همچون پماد ادرار سوختگی اینولیکس، کپسول فنگریکس (داروی دیابت)، کپسول دامینست (تقویت جنسی خانم ها)، کپسول ویگرس (تقویت جنسی آقایان)، کپسول درمان کبد چرب سیلی دیانین، کپسول پونیکا (داروی کیست تخمدان)، دمنوش کارودیب، پماد سوختگی ادیب درم (پماد برای جای سوختگی)، كرم ضد جوش و ضد لک اديب درم، کپسول استرورست (درمان مشکلات یائسگی) ، پماد ترمیم کننده و اسکار (پماد برای جای زخم) و… در ایران می‌باشد.

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب کرم هایی هستند که با استفاده از آنها روی پوست، در برابر اشعه های آفتاب محافظت می شود. که البته انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب پوست تاثیر مستقیمی در کیفیت محافظت آن از پوست دارد. هر زمانی که قرار است که در معرض نور خورشید قرار بگیرید لازم است که نیم ساعت قبل تر از کرم یا لوسیون ضدآفتاب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب برای انواع پوست

این محصول مختص استفاده تنها در صورت نمی باشد بلکه هر قسمتی از پوست که در برابر آفتاب بدون پوشش است باید که با پوشش ضد آفتاب پوشانده شود تا از مضرات اشعه خورشید به دور باشد. همچنین لازم است که چنانچه که عرق کردید یا که آب به پوستتان خورد و همچنین هر سه ساعت یکبار پوشش ضد آفتاب خود را تمدید کنید. کرم ضد آفتاب برای انواع پوست متنوع است. پس برای انتخاب صحیح ابتدا باید با کمک یک متخصص پزشک پوست نوع پوست را مشخص کنید.

کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

اولین محصولی که برای جلوگیری از پیری پوست و ضد چروک باید استفاده شود، استفاده از کرم ضد آفتاب است زیرا که این محصول اشعه های مضر و رادیکال های آزاد را از پوست می گذراند و مانع رسیدن آن به پوست می شود. چنانچه که پوست چربی دارید و تصور می کنید که استفاده از کرم ضد آفتاب، تلاش اضافه ای برای چرب شدن بیشتر پوستتان می شود.

باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید زیرا که نوع خاصی از این محصول تولید شده است که مخصوص پوست چرب است که علاوه بر رطوبت رسانی و حفظ سلامت پوست، پوست را چربتر نمی کند. در تولید کرم ضد آفتاب برای پوست چرب از عناصر متفاوت تری استفاده شده که چربی پوست را کنترل کرده و خود کرم هم بافت سنگینی نداشته و نسبت به سایر کرم ضد آفتاب برای انواع پوست  رقیق تر و دارای سیلیکا و ضدجوش است. توجه داشته باشید که چنانچه که پوست شما مستعد جوش است از ضد آفتاب های با SPF30 استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس

پوست های خشک و حساس جزو دسته هایی از پوست هستند که به مراقبت بیشتری احتیاج دارند زیرا که در اثر بی توجهی پوسته پوسته شده یا قرمز و ملتهب می شود همچنین ممکن است که جلوه پوست  از بین برود. این نوع پوست ها معمولا نازکتر هستند و نسبت به آفتاب بسیار حساس تر هستند و زودتر دچار سوختگی می شوند. کرم ضد آفتاب پوست خشک و حساس دارای ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده هستند. ترکیبات عناصر آنها از مواد مینرال و طبیعی می باشد.

اگر که پوست خشکی دارید باید بدانید که آفتاب مشکلات پوست را دو برابر می کند پس همیشه حتی در روزهای ابری و زمستانی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این نکته را هم باید بدانید که پوست های خشک چنان که باید است مراقبت نشوند نسبت به سایر پوست ها زودتر چروک و پیر می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. پس به سلامت پوست خشک خود اهمیت ویژ ه ای به دهید تا دیرتر به فکر استفاده از ضد چروک ها بیفتید.

هرچه مقدار SPF بالاتر باشد به نفع شما است حداقل مقدار SPF انتخابی شما 50 باید باشد. افرادی که پوست خشک دارند باید از کرم‌های ضد آفتاب با عناصری مثل گلیسیرین، لانولین، انواع روغن و سیلیکون‌ها استفاده کنند و به هیچ‌وجه سراغ ضد آفتاب‌های حاوی الکل و ژل و ضدآفتاب‌های اسپری مانند نروند.

کرم ضد آفتاب برای پوست کودکان

کرم ضد آفتاب های معمولی که ترکیبات شیمیایی دارند پوست کودکان را تحریک می کنند. کرم ضد آفتاب کودکان ترکیبات و فرآیند متفاوتی نسبت به سایر کرم های پوستی دارد. کرم ضد آفتاب برای پوست کودکان دارای تر کیبات اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم است و با استفاده از مواد طبیعی و مینرال تولید می شود.

همچنان کرم ضد آفتاب را نباید مستقیما روی پوست کودکان اسپری کرد بلکه ابتدا باید روی دستان تمییز خود بزنید سپس آنرا روی پوست کودک خود منتقل کنید. ضمنا حتما دقت داشته باشید که از ضد آفتاب در تمام نقاط از پوست که در معرض آفتاب بدون پوشش قرار می گیرد استفاده کنید. پوست کودکان بسیار حساس بوده و به زودی دچار آفتاب سوختگی خواهد شد اگر که مراقبت های پوستی لازم را رعایت نکنید.

سایر مطالب مرتبط با ادرار سوختگی، ترک پوستی، درمان سوختگی، زگیل تناسلی، لایه برداری، نازایی، هورمون زنانه، پماد ترمیم زخم، پماد سوختگی، کرم ضد جوش، کیست تخمدان و… را در سایت ادیب اکسیر مطالعه کنید.

ادیب اکسیر، تولید کننده محصولاتی همچون پماد ادرار سوختگی اینولیکس، کپسول فنگریکس (داروی دیابت)، کپسول دامینست (تقویت جنسی خانم ها)، کپسول ویگرس (تقویت جنسی آقایان)، کپسول درمان کبد چرب سیلی دیانین، کپسول پونیکا (داروی کیست تخمدان)، دمنوش کارودیب، پماد سوختگی ادیب درم (پماد برای جای سوختگی)، كرم ضد جوش و ضد لک اديب درم، کپسول استرورست (درمان مشکلات یائسگی) ، پماد ترمیم کننده و اسکار (پماد برای جای زخم) و… در ایران می‌باشد.

همچنین می‌توانید مطلب مربوط به بهترین درمان سوختگی، ادرار سوختگی کودکان را در وبلاگ ادیب اکسیر مطالعه کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید !
blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *